KEYİFLİ ANNE

İki çocuklu çalışan bir anneyim.

31 Mayıs 2017 Çarşamba

KARAKTER DÜKKANINDAN SPİDERMAN BATTANİYEMİZ

İlknurun Dünyasının davetiyle katıldığım 4.Anne sultanlar etkinliğinde çok güzel bir firmayla da tanışmış oldum. Karakter Dünyası  hem kız çocukları, hem erkek çocukları için çok fazla ürüne sahip bir markaymış. Sitesini incelediğimde bir çok ürün ve karakter kahramanı ürünler olduğunu gördüm. Oğlum için spiderman battaniye seçimini yaptık. Hem kardeşiyle paylaşarak vakit geçirebildiği hem de hayallerini süsleyen bir ürün olsun istedim.


Çok sevdiler ağabey kardeş güzel güzel oynuyorlar.Sanmayın ki begenmedigimizden yere serdik ,o kadar yumuşak ki üstünde yuvarlanmak hoşlarına gitti.

Benim en sevdiğim özellik gerçek bir battaniye özelliği taşıması ve oğlumu mutlu etmesi.  Karakter Dünyası  böyle kaliteli ürünleri için teşekkür ediyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok teşekkür ederim.