KEYİFLİ ANNE

İki çocuklu çalışan bir anneyim.

6 Nisan 2015 Pazartesi

YENİ KEŞFİMİZ HAREKETLİ KİTAP

Oğlumda daha önceden kitap denemelerimiz olmuştu.Ama fazla ilgisini çekememişti.  Sesli kitaplar , müzikli kitaplar oyuncak gibi gelmiş memnun kalmamıştık.Bu sefer yine bir deneme yapmak istedim.T.İş Bankası Kültür yayınlarının hareketli kitapları kendime kitap araştırırken fark ettim. Bu sefer sonuç daha etkili oldu. Sevmeye başladı en azından yırtmaya kalkmadı.



Hareketli kitaplar çocukların boyut algılarını , el göz koordinasyonlarını ve çevreyle bağlantı kurma yeteneklerini geliştirmek amacıyla hazırlanmış.Tavsiye edilen yaş aralığı 2-5 yaş. Dayanıklı kalın kartondan yapılmış.Hareketli ilgi çekici sayfaları var. Biz hareketli oyun saatiyle başladık ama 12 tane serisi var.





Her sayfada oluklu izi ile parmağınla izlemeyle hoşuna gidecek birde İzle Beni Hayvanlar aleminde kitabı da yazı yazma becerisini geliştirmeye ve el-göz koordinasyonu destekleme amacıyla aldığımız ikinci kitabımız, T.İş Bankası Kültür Yayınlarının , sağlık kontrollerinden geçmiş ve boyası Avrupa standartlarında. Ben kitap alma konusunda kararsızdım , fikir olması açısından umarım faydalı olur.


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok teşekkür ederim.